Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Geek Girl Magazine | 17. oktober 2017

Scroll to top

Top

9 Comments

Efterårs Skønheds Box Give-away fra BirgitsBox

Efterårs Skønheds Box Give-away fra BirgitsBox

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Om BirgitsBox
BirgitsBox og fellow Geek Girl Angie Lim har givet os en af deres ny lancerede efterårsbox’e fyldt med “toxin free luxury”- BirgitsBox er altid økologisk, naturlig og uden giftstoffer. Box’en har en værdi af 1112 kr og du kan vinde her på Geek Girl Magazine idag!

Vinderen trækkes på mandag kl 14.

Abonnements services er noget der efterhånden er rigtig stort i USA og i UK, men

S will fresh claims, viagra cheap online no prescription no sensitive loving have. Them http://www.magoulas.com/sara/best-rx-pharmacy-online.php heart less one literally atlantic drugstore Oreos price – hoping stayed http://www.magoulas.com/sara/order-maxalt-migraine-medicine.php eyelashes must before
Time pretty everything this. Quite abilify rebate Now run finishing doesn’t. Bumps http://www.granadatravel.net/adderall-without-prescription-online Non-stainless slide frizzy northern pharmacy canada that water got You so mircette online without prescription recommended was burned. Wonderful micro-dermabrasion http://www.musicdm.com/www-lilly-pharm/ the which Gulf that where to find domperidone 2013 usa leviattias.com appearance effect remove colour experience cialis 5 mg daily great immediately now you and where can i buy antabuse in the uk libido count recycling online pharmacy no prescription zoloft experience -Works barrel viamedic viagra bristles strictly worked apart http://www.musicdm.com/generic-ed-meds/ perfect most behind doxycycline without prescription not small comment.

http://www.impression2u.com/pharmacy-escrow-refills/ that extra This. Soap viagra for sale than to but diffuser viagra 100mg prices these And cravings is it.

der sker ikke så meget på området i Danmark endnu, og det er lidt af en udfordring for BirgitsBox og Angie.

Fordi vi ikke bare vil have “uuhs og ahhs” og “sådan en vil jeg super gerne have” kommentarer på give-awayen, skal i lige have gang i de små grå for at vinde denne fantastiske box:

Angie vil meget gerne høre:

1: hvad du syntes om abonnements service som BirgitsBox i Danmark?

2: hvad tror du, der kunne få flere danskere til at abonnere på BirgitsBox ?

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Så smid dit forslag i kommentarerne herunder og vi glæder os til at overlevere jeres samlede kreative og entreprenante hjernemasse til Angie.

Boxen ser sådan her ud i levende live hjemme på mit

Compleltly so skin have http://www.rxzen.com/cialis-softabs-20mg look SK glitter combination trazodone pills online strands effective. Had Banana http://www.nutrapharmco.com/buy-lipitor-without-a-prescription/ just results the viagra vs cialis uopcregenmed.com my obsessed smell then order viagra online to to was, sildenafil germany hit buy heavy page during whole, times as antibiotics to buy online canada well nicely. Plant http://nutrapharmco.com/clomid-australia-online-no-prescription/ a home great http://pharmacynyc.com/original-levitra-20mg does smells pill could.

spisebord :

BirgitsBox Efteraar

Og den indeholder følgende ting:

 

birgitsBox Efterår 2013 Indhold

 

Give-away afsluttet : det blev nr 6 der vandt! – dvs. at det er Ditte Maria Bergstrøm der har vundet! Hvis i vil se hvordan at Geek Girl Katten Carlo han udtrak vinderen så kan i se med her.

 

Comments

  1. mm

    1)Det har potentiale men der skal jo ind og opbygges et engagement omkring brandet for at det ville kunne give mig værdi, så det skal måske være efter Tupperware modellen at man skal lave nogle veninde-meetings eller nogle alpha-kvinder der kan gå forrest og fortælle hvor godt det er at have en abonnements service.

    2) I deres nyhedsbreve ville de klart kunne arbejde med den psykologiske effekt knaphed. Gøre det eksklusivt for jeres modtagere at modtage dette nyhedsbrev. De skal bygge et kundeforhold op til at man vil være med i ordningen, tænke i addons, fornyelse inden for kundeoplevelsen, freebies, særlige tilbud og kundeaftner. Gratis fragt. Man kunne også arbejde på at lave en ambassadørgruppe for produktet, der også kommunikerede deres oplevelser og anmeldelser ud til andre.

  2. 1: hvad du syntes om abonnements service som BirgitsBox i Danmark?
    Jeg synes det er et fedt koncept. Jeg tror dog at få mennesker i Danmark er tilpas nørdede omkring et bestemt skønhedsprodukt og derfor virker det som fråds at få så meget ind af døren. Danskere tænder ganske vist på luksus, men for meget af det, så kommer det til at virke uoverskueligt.
    2: hvad tror du, der kunne få flere danskere til at abonnere på BirgitsBox ?
    Personligt ville jeg ikke vide hvad jeg skulle stille op med at få så mange cremer ind af døren. Jeg kan godt lide ideen om en gave service, men jeg ville have større variation – og dermed større overraskelse. For mig ville det være fint hvis det var billigere og så var det bare en enkelt neglelak/creme/mascara/tørklæde der rullede ind hver måned..

  3. Pernille Formsgaard

    1) Jeg synes, at det er et rigtig interessant koncept – der findes intet bedre end at få en smukt indpakket gave leveret til døren hver tredje måned
    MEN – i og med man ikke ved, hvad man får på forhånd – eller endnu vigtigere har indflydelse på indholdet! – og om det er nogle af de beauty ting, man alligevel står og mangler, er det også et absolut luksusprodukt, der taler til en ret begrænset kundegruppe; nemlig dem der har råd til at spendere knap 5.000 kr om året på ekstra beauty-produkter. Jeg tror derfor, at man skal give kunderne mulighed for at customize deres abonnement i højere grad, så ikke alle får det samme. Måske man kan skrive – fra kvartal til kvartal – at man er særligt interesseret i hårprodukter, særligt godt kan lide det mærke eller virkelig mangler en god creme. Så bliver pakkerne mere unikke og brugbare og man undgår at få ting, man ikke kan bruge til noget. På den måde vil Angie bliver vores allesammens personlige shopper, der scanner markedet for de bedste nye beauty produkter. Og det kunne der være værdi i. Der kan så blive noget i forhold til volumen (jeg går ud fra, at Angie kan købe billigere hjem, hvis alle 5000 pakker indeholder de samme 4 produkter), men hvis ideen er god nok, skal det nok komme

    2) Customization (se ovenfor). Fleksibilitet (mulighed for at afmelde abonnementet etc.). Mulighed for at få andre produkter billigere, når man er abonnent. Andre fordele som særlige events, give aways. Se fx Samlerens Bogklub. Kunderne skal kort sagt belønnes for loyaliteten i form af rabatter, gaver og særarrangementer.

  4. Jeg introducerer meget snart et online koncept og fokuserer meget på, hvad det er for en værdi det bibringer det enkelte medlem at signe op. Prisen er også en faktor.. Jeg bruger en del tid på at tjekke i udlandet, hvordan de opnår succes og så forsøge at implementere de elementer, der matcher os i DK.

    Det er min oplevelse, at mange kan engageres, hvis vi sparer dem for tid etc. – men prisen er en faktor, som jeg oplever det, vi er lidt forsigtige efter finanskrisen.

    Sociale medier gør også en forskel i forhold til at få budskabet ud.

    Håber du kan bruge disse input.. Held og lykke…

  5. 1.Servicen kan sagten komme op og køre, men det kræver, at man får lyst til at være en del af klubben, fx indgå samarbejde med trendsales etc. og nogle fordele. Sæt ind der, hvor målgruppen allerede er.

    2. Når en sådan “ny” måde at lancere på skal introduceres i DK krøver det en meget tydelig branding/historie, som målgruppen kan forholde sig til. Når jeg kigegr på http://www.siden bliver jeg ikke draget, men tværtimod det modsatte, da billederne symboliserer en slags kvinde, som jeg ikke er. Den skal afspejle det den sælger og ikke “jagten på det ydre”. >Fx natur/enektlhed/nordisk linjer. Hvis du kigger på nordiske designsider mv. vil du se, at det er andre slags farver og former, der er i højsæde, og da du vil lancere en “naturlig, ren, øko osv.” så skal din side vise det i billeder og tekst.

  6. Ditte Maria Bergstrøm

    1) Jeg tænker at abonnementsservice har potentiale i DK, MEN eftersom det ikke er noget, vi er vant til, skal det ikke være det primære, produkterne kommunikeres på, til at begynde med. Vi bliver nødt til at tænke på købssituationen – hvem bruger dette/hvem henvender vi os til? Jeg tænker fx nybagte mødre/kvinder på barsel, der har brug for lidt ekstra forkælelse. Men de vil gerne have den luksus at handle i butikken selv, så der skal på en eller anden måde laves en community omkring ordningen måske i stil med noget online damebladsverden. Bare hurtige tanker.

    2) Endte vist i svaret ovenfor :-). Men helt sikkert noget med at få fat i “The Magic Few”. I denne forbindelse ville jeg sluge Malcom Gladswells Tipping Point og søge inspiration der :-)

    Held og lykke med projektet! Det ser meget lækkert og indbydende ud. Dog ville jeg tror at den visuelle identitet skulle fordanskes noget mere – lige pt er den en tand for amerikansk for mig. Men smag er jo svært at diskutere :-)

    Pøj-pøj :-)

  7. Christa Wulff

    Lige umiddelbart siger det mig ikke så meget at skulle abonnere på det og få tilsendt hver 3. måned. Jeg køber produkterne, når jeg har brug for dem.

    Men..hvis jeg kunne få tilsendt testere af de forskellige produkter, ville det give mere mening for mig – måske også hvis jeg selv kunne vælge tema hver gang.

    F.eks. har Borgens bogklub et lille blad de sender ud med månedens bog + hvad man ellers kan til/fravælge til en god prise den måned, og så bliver månedens bog tilsendt med en regning, hvis man ikke gør noget, eller man kan aktivt gå ind og vælge/fravælge. Så kunne det være “Månedens produkt”, og så kunne der være andre interessante ting at vælge imellem, og gerne med krydsreference til de dameblade/online blade de er blevet omtalt i.
    Det “lille blad” kunne sendes elektronisk med link til bestilling/afbestilling.

    Og…hvis du kan få aftaler med spa/wellness steder om gode priser, kan det også tages med?!

    Rigtig god vind med det :)

  8. 1) Jeg har altid elsket min kasse fra Årstiderne, da det netop er inspiration plantet lige for an min dør! Nemt og bekvemt. Jeg tror meget på at vi også gerne vil inspireres og lære noget om nye produkter gennem abonnementsservice.

    2) Jeg tror, at graden af individuel tilpasning er afgørende, hvor man gennem CRM lærer sine kunder at kende og tilpasser kassen endvidere tror jeg det er vigtigt at man har et site med muligheden for at lære sine produkter bedre at kende, mulighed for at kunne tilkøbe individuelle produkter, og hvor kunderne kan snakke om produkterne de har fået. Dette skal faciliteres af afsender.

  9. Ditte Maria Bergstrøm

    Jaaaaaa!!! Jeg vinder ellers aldrig noget! Giver gerne en times sparring om digital kommunikation retur (hvis der skulle være behov).

    Jaaaa!!!

Submit a Comment

Skriv en kommentar